Duurde wel even voordat ik het ontving. Wat toch een beetje angstig vanwege wat reviews die ik las. Maar het is geleverd en was erg onder de indruk. Zag er perfect uit en mooie afwerking van de producten. Super blij mee , want was een kado van collega’s voor een collega die een baby had gekregen. Heel blij mee. Dank jullie wel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique
- Leontine
goede service, snelle levering en mooi product
Hoe zou je Freubelshoponline beoordelen?
- Carolien Vianen
Mooi kinderstoeltje, feestelijk verpakt. Zeer snel geleverd!
- V
Communicatie heel slecht, reageert niet op mails, appjes of via instagram. Ik had gevraagd of er naast naam/datum ook andere gegevens op het artikel geplaatst konden worden, maar kreeg hier geen reactie op. Uiteindelijk reactie ontvangen, maar zonder overleg waar de gegevens geplaatst zouden worden. Locatie van gegevens had mooier gekund, viel nu op een streep. Dit teruggekoppeld maar krijg al ruim 2,5 week geen reactie... ook is de bedrukking heel dun/vaag. Daarnaast kleine beschadigingen op het artikel... erg balen dat dit niet wordt opgelost.
- Helene Verhappen
Prima artikel!
- N.C.C.
Goede service, pakketje was snel geleverd. En het was goed verpakt. De opdrukking op het vosje was ook heel netjes gedaan. Ik zou deze site aanbevelen.