Super mooie traktaries en heel keurig verpakt. Fijn en zeer vriendelijk contact Lief briefje en leuk zakje snoepjes voor mijn zoontje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicolien Negerman
- Vincent Mormon
Ik moest op het laatste moment een traktatie
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Loekie
Fijne service, heerlijke suikerspinnen 👌
- Shu
Hele goede contact via de mail gehad. Alles was netjes gekomen en optijd geleverd.
- Kirsten
Wat een feest deze suikerspin traktatie! Ontwerp sticker in overleg. Leuk kaartje erbij en verrassing in de doos! Werd snel geleverd! Suikerspin van goede kwaliteit!
- Yordanos Ghebremdhin
Echt goed service