Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nicolien Negerman

    Super mooie traktaries en heel keurig verpakt. Fijn en zeer vriendelijk contact Lief briefje en leuk zakje snoepjes voor mijn zoontje

  2. Vincent Mormon

    Ik moest op het laatste moment een traktatie

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Loekie

    Fijne service, heerlijke suikerspinnen 👌

  5. Shu

    Hele goede contact via de mail gehad. Alles was netjes gekomen en optijd geleverd.

  6. Kirsten

    Wat een feest deze suikerspin traktatie! Ontwerp sticker in overleg. Leuk kaartje erbij en verrassing in de doos! Werd snel geleverd! Suikerspin van goede kwaliteit!

  7. Yordanos Ghebremdhin

    Echt goed service