Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Inge Schoonbeek

    Super

  2. Audrey Schuurbiers

    Geboorte stoepkrijt was nog veel groter dan ik had verwacht! Netjes ontvangen en een mooie traktatie van gemaakt, helemaal blij!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Priscilla Corsius

    Heel blij met de traktaties. Was heel fijn dat ik van te voren een mail kreeg met een opzet met hoe de sticker eruit zou zien. Deze kon ik naar eigen idee invullen. Blij mee. Snelle levering en keurig verpakt.

  5. Zehra Gunes

    Ijslolly houders met naam besteld. Super snel geleverd en ze zijn erg mooi geworden! Ook erg vriendelijk in de communicatie. Wij zijn zeer tevreden!

  6. Carine Boer Rookhuiszen

    Leuk cadeau en leuk ingepakt!

  7. Elsbeth van Rooij

    Goede service, heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.