Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Patricia

    Goede levering en goede kwaliteit

  2. Wendy Kooman

    Ben super tevreden en mijn meisje genoot er van om der traktatie uit te delen. Dus helemaal naar wens

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Judith

    Het ziet er allemaal mooi en goed uit. Goeie service en snel.

  5. Anita

    Fantastische service! Van stickers die ik eens heb besteld, kreeg ik een voorbeeld per mail en nu wilde ik 20 chocolaatjes met eigen teksten en ook dat was geen enkel probleem. En ook nog eens super vriendelijke berichten! Ben erg enthousiast en ga hier zeker vaker bestellen

  6. Grace

    Snelle levering...super mooi hoe de doos was ingericht met de presentjes...ook leuk het kaartje maakte het persoonlijk in de toekomst zeker het waard om er weer iets te bestellen

  7. Van Huizen

    Super, geweldige service. Ondanks de drukte toch de bestelling ertussendoor genomen en op tijd en goed afgeleverd! Zouden zovelen een voorbeeld aan kunnen nemen tegenwoordig! Dankje 😄