Goede levering en goede kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patricia
- Wendy Kooman
Ben super tevreden en mijn meisje genoot er van om der traktatie uit te delen. Dus helemaal naar wens
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Judith
Het ziet er allemaal mooi en goed uit. Goeie service en snel.
- Anita
Fantastische service! Van stickers die ik eens heb besteld, kreeg ik een voorbeeld per mail en nu wilde ik 20 chocolaatjes met eigen teksten en ook dat was geen enkel probleem. En ook nog eens super vriendelijke berichten! Ben erg enthousiast en ga hier zeker vaker bestellen
- Grace
Snelle levering...super mooi hoe de doos was ingericht met de presentjes...ook leuk het kaartje maakte het persoonlijk in de toekomst zeker het waard om er weer iets te bestellen
- Van Huizen
Super, geweldige service. Ondanks de drukte toch de bestelling ertussendoor genomen en op tijd en goed afgeleverd! Zouden zovelen een voorbeeld aan kunnen nemen tegenwoordig! Dankje 😄