Goede service en hele leuke producten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natalie van Grinsven
- I.T
Geweldige service en het ziet er super uit! Echt een aanrader en we gaan zeker vaker bestellen.
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Kim
Leuke traktatie voor mijn zoontje en gelukkig op tijd!
- Veruschka
Leuke traktaties met
- Suzanne Scholte
Leuke kadootjes, aantrekkelijke prijzen en een hele snelle service! Top!
- Sophie Wouters
Geweldige service! Mooie traktatiezakjes!