Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jeannette van Glabbeek

    Snelle levering Merci met labels: ziet er mooi uit!

  2. Nathalie Wurms

    Super leuke traktatie gemaakt voor heel weinig geld! Top!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Annemarie

    Goede communicatie over het personaliseren van een aantal producten en het is met grote zorg verpakt en verzonden. Bedankt en graag tot een volgende keer!

  5. Milja

    Super snelle levering, top verpakt en prachtige krijtjes, blij mee

  6. Denise Michels

    Mooie traktatie, snelle levering, super goed en snel contact, leuke extra'tje voor de jarige! Ik ga zeker vaker bestellen.

  7. Ingrid Stokkentré

    Erg vriendelijk en snelle service