Snelle levering Merci met labels: ziet er mooi uit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeannette van Glabbeek
- Nathalie Wurms
Super leuke traktatie gemaakt voor heel weinig geld! Top!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Annemarie
Goede communicatie over het personaliseren van een aantal producten en het is met grote zorg verpakt en verzonden. Bedankt en graag tot een volgende keer!
- Milja
Super snelle levering, top verpakt en prachtige krijtjes, blij mee
- Denise Michels
Mooie traktatie, snelle levering, super goed en snel contact, leuke extra'tje voor de jarige! Ik ga zeker vaker bestellen.
- Ingrid Stokkentré
Erg vriendelijk en snelle service