Echt heel leuk en super attent bezorgd. Met een persoonlijk handgeschreven kaartje en wat extra dingetjes erbij (snoepjes, vliegtuigje).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joyce
- Sharon Slabbekoorn
Echt helemaal top! Je krijgt ook nog een zakje met kleine cadeautjes zoals snoepjes. Het ziet er ook super mooi uit. Ook de sticker is heel leuk en als het niet naar je zin is kan je gewoon veranderen! 5 sterren waard! De eigenaar (Cindey) is zelf ook super aardig! En bij je bestelling schrijft ze ook nog een leuk kaartje! Dankjewel!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Marja Oudhuis
Top! Leuke communicatie, mooi ingepakt, prima service!
- Wil Vermoen
Heel goed
- Irene
Geweldige service! Pakketje zoek geraakt en toen heeft Cindy de traktaties opnieuw gemaakt en persoonlijk gebracht zodat mijn dochter toch op tijd kon trakteren! Helemaal top!
- Eliza Hoevers
Super snel geregeld en waarde voor je geld. Top service