Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joyce

    Echt heel leuk en super attent bezorgd. Met een persoonlijk handgeschreven kaartje en wat extra dingetjes erbij (snoepjes, vliegtuigje).

  2. Sharon Slabbekoorn

    Echt helemaal top! Je krijgt ook nog een zakje met kleine cadeautjes zoals snoepjes. Het ziet er ook super mooi uit. Ook de sticker is heel leuk en als het niet naar je zin is kan je gewoon veranderen! 5 sterren waard! De eigenaar (Cindey) is zelf ook super aardig! En bij je bestelling schrijft ze ook nog een leuk kaartje! Dankjewel!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Marja Oudhuis

    Top! Leuke communicatie, mooi ingepakt, prima service!

  5. Wil Vermoen

    Heel goed

  6. Irene

    Geweldige service! Pakketje zoek geraakt en toen heeft Cindy de traktaties opnieuw gemaakt en persoonlijk gebracht zodat mijn dochter toch op tijd kon trakteren! Helemaal top!

  7. Eliza Hoevers

    Super snel geregeld en waarde voor je geld. Top service