Ja mijn bestelling werd snel bezorgd er zat een leuk(lief ) kaartje bij top heel blij mee veel aandacht aan mijn bestelling besteed ik heb al weer een tweede bestelling gedaan zeer tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nick Hillebrand
- Suzanne van Miert
Top service!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Sandra de Graaf
Prettig overleg en erg leuke bestelling ontvangen. Een klein foutje erin maar dat word vast met goede service verholpen. Snelle en nette levering en top resultaat. Bestelling op maat met alle mogelijkheden.
- X
Leuke cadeautjes, mooi verpakt, snel verzonden
- Mari Gillemans
Geweldige service, snelle levering en mooi product
- Linda Segeren
Hele leuke traktatie, mooi ingepakt! Ik vind het leuk dat er een persoonlijk hamdgeschreven kaartje bij zit!