Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nick Hillebrand

    Ja mijn bestelling werd snel bezorgd er zat een leuk(lief ) kaartje bij top heel blij mee veel aandacht aan mijn bestelling besteed ik heb al weer een tweede bestelling gedaan zeer tevreden

  2. Suzanne van Miert

    Top service!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Sandra de Graaf

    Prettig overleg en erg leuke bestelling ontvangen. Een klein foutje erin maar dat word vast met goede service verholpen. Snelle en nette levering en top resultaat. Bestelling op maat met alle mogelijkheden.

  5. X

    Leuke cadeautjes, mooi verpakt, snel verzonden

  6. Mari Gillemans

    Geweldige service, snelle levering en mooi product

  7. Linda Segeren

    Hele leuke traktatie, mooi ingepakt! Ik vind het leuk dat er een persoonlijk hamdgeschreven kaartje bij zit!