Ondanks tegenslag heeft de eigenaresse er alles aan gedaan om het op tijd te leveren. Klasse!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ivanka Maat
- Kim van Griethuysen
Originele en leuke producten, met liefde gemaakt. Vlotte bezorging met zorg verpakt met leuk kaartje. Een feest om te ontvangen voor een feestje!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Chanel Cecilia
Wederom weer tot in de details perfect geregeld🤘
- Shelly de Jong
Zag er netjes uit, leuk contact en extraatje voor de jarige!
- Marisela Helena
Echt mooie en de commonicatie was supeer bedank jullie voor het fantastie spullen dank u wel
- Vidya
Super goede service en de suikerspin traktatie was echt heel leuk geworden!