Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ivanka Maat

    Ondanks tegenslag heeft de eigenaresse er alles aan gedaan om het op tijd te leveren. Klasse!

  2. Kim van Griethuysen

    Originele en leuke producten, met liefde gemaakt. Vlotte bezorging met zorg verpakt met leuk kaartje. Een feest om te ontvangen voor een feestje!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Chanel Cecilia

    Wederom weer tot in de details perfect geregeld🤘

  5. Shelly de Jong

    Zag er netjes uit, leuk contact en extraatje voor de jarige!

  6. Marisela Helena

    Echt mooie en de commonicatie was supeer bedank jullie voor het fantastie spullen dank u wel

  7. Vidya

    Super goede service en de suikerspin traktatie was echt heel leuk geworden!