Super blij met mijn bestelling en ook een top service!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy van de Vorstenbosch-Leenders
- Dominique
Geweldig leuke suikerspin traktatie én super attente en snelle service! Volgens jaar weer!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Tamara Schuchard
Geweldige service. Goed product.
- Jolyn Wolthers
Ik ben superblij met mijn bestelling en ik had het snel in huis. Er zat ook een leuk persoonlijk bericht bij en een leuk extra kadootje!
- Annemieke Uphoff
Super goede service en heel netjes ingepakt. Met een klein presentje voor de kleine echt heel leuk. Hij zal trots zijn als hij zijn traktatie straks mag gaan uitdelen
- Dyonne Tibbert
Leuke traktaties! Goede communicatie en een snelle levering. Kortom zeer tevreden!