Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wendy van de Vorstenbosch-Leenders

    Super blij met mijn bestelling en ook een top service!!

  2. Dominique

    Geweldig leuke suikerspin traktatie én super attente en snelle service! Volgens jaar weer!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Tamara Schuchard

    Geweldige service. Goed product.

  5. Jolyn Wolthers

    Ik ben superblij met mijn bestelling en ik had het snel in huis. Er zat ook een leuk persoonlijk bericht bij en een leuk extra kadootje!

  6. Annemieke Uphoff

    Super goede service en heel netjes ingepakt. Met een klein presentje voor de kleine echt heel leuk. Hij zal trots zijn als hij zijn traktatie straks mag gaan uitdelen

  7. Dyonne Tibbert

    Leuke traktaties! Goede communicatie en een snelle levering. Kortom zeer tevreden!