Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Chantal Al

    Fantastische service! Bestel nu al 2 jaar op rij de traktaties op rij bij Cindy, ze denkt mee in een ontwerp en luistert goed naar de wensen van de klant! Volgend jaar bestel ik zeker weer.

  2. Melissa Gerrets

    Erg leuke producten! Goede kwaliteit

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Chris Vermeer

    Hele goeie service !

  5. Carin Messerschmidt

    Goede service, netjes ingepakt. Mooie stevige stoepkrijt figuren en een mooi ontwerp van het kaartje wat aan de kadootjes zit.

  6. Marieke

    Snel in huis en persoonlijke service!

  7. Linda Marks

    Superleuke traktatie en vanwege een storing bij dhl werd het aan huis netjes gebracht,echt een super service