Fantastische service! Bestel nu al 2 jaar op rij de traktaties op rij bij Cindy, ze denkt mee in een ontwerp en luistert goed naar de wensen van de klant! Volgend jaar bestel ik zeker weer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chantal Al
- Melissa Gerrets
Erg leuke producten! Goede kwaliteit
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Chris Vermeer
Hele goeie service !
- Carin Messerschmidt
Goede service, netjes ingepakt. Mooie stevige stoepkrijt figuren en een mooi ontwerp van het kaartje wat aan de kadootjes zit.
- Marieke
Snel in huis en persoonlijke service!
- Linda Marks
Superleuke traktatie en vanwege een storing bij dhl werd het aan huis netjes gebracht,echt een super service