Zeker, snelle reactie en mooie levering!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carly
- Marjolein Kiers
Snelle levering. Snel in het beantwoorden van vragen. Fijn contact over het maken van de label. De verpakking en extraatje van de traktatie is al een cadeau opzich!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Mirian
Goede service, communicatie, prijsverhouding. Bij mijn bestelling had Cindy zelfs een persoonlijk kaartje geschreven met een presentje. Heel attent.
- Cindy
Goede service. Vriendelijk. Zeker een aanrader
- Anouk
Snel en goed!
- Manon
Hele goede service en leuk persoonlijk kaartje. Ik raad het iedereen aan!