Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Carly

    Zeker, snelle reactie en mooie levering!

  2. Marjolein Kiers

    Snelle levering. Snel in het beantwoorden van vragen. Fijn contact over het maken van de label. De verpakking en extraatje van de traktatie is al een cadeau opzich!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Mirian

    Goede service, communicatie, prijsverhouding. Bij mijn bestelling had Cindy zelfs een persoonlijk kaartje geschreven met een presentje. Heel attent.

  5. Cindy

    Goede service. Vriendelijk. Zeker een aanrader

  6. Anouk

    Snel en goed!

  7. Manon

    Hele goede service en leuk persoonlijk kaartje. Ik raad het iedereen aan!