Vriendelijke dame, snel antwoord, & super snelle service! Het voelde heel persoonlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia Koelman
- Desy Brouns
Mooie spulletjes goede service
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Agnieszka Gagolewska
Hartstikke leuk traktatie en goede service. Ik ben heel erg blij mee. Het is zeker een aanrader.
- Ilona
Super service, leuke producten en ook betaaldbaar.
- Jorinde
Fijn contact, goede service en positief verrast over het product
- Marjolein
De producten zijn van goede kwaliteit. Er wordt duidelijk veel zorg aan besteedt. Daarnaast is de communicatie prettig en worden de producten ook heel netjes verpakt en worden er leuke extraatjes toegevoegd. Een echte aanrader!