i really liked the personalised message that came with it my order. Delivery was fast and Overall i am satisfied.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- sharuska oleana
- Lucienne van Dalen
De cadeautjes die ik besteld heb waren met zorg ingepakt. Je voelt dat er aandacht aan besteed wordt.
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Jolanda van den Arend
duper
- Annick van Geel
Zulke
- Marlies
Snelle levering, altijd een persoonlijk kaartje, hier een zeer tevreden klant!
- Ilona
Snelle service, goed ingepakt en leuk kaartje erbij