Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ErkendMatras heeft 717 5 ster reviews 717
ErkendMatras heeft 98 4 ster reviews 98
ErkendMatras heeft 21 3 ster reviews 21
ErkendMatras heeft 7 2 ster reviews 7
ErkendMatras heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. G.E.

    Het matras is snel en netjes geleverd. Het matras ligt heerlijk, een zeer goede kwaliteit!

    Reageer
  2. Antonius

    Goed geslaagd, beter dan onze oude Swiss Sense topper

    Reageer
  3. Hoe zou je ErkendMatras beoordelen?

  4. HC

    Ik was in eerste instantie nogal sceptisch over de claims en de lage prijs van zo een matras. Als iets zo goedkoop is dan denk je meestal dat het te mooi is om waar te zijn. Zelfs na ontvangst van de matrassen kon ik nog niet geloven dat het om hoogwaardige matrassen ging. Maar......na de eerste nacht wilde ik alleen nog maar in bed blijven liggen. Wat een comfort en ondersteuning zeg!!! Na een week kan ik al zondermeer zeggen dat ik zeer tevreden ben met de mtrassen en absoluut geen spijt heb van de aankoop. Mijn advies aan mensen die op zoek zijn naar een nieuw matras, ZOEK NIET VERDER!

    Reageer
  5. Daniëlle

    Levering was prima en matras slaapt echt heerlijk. Hadden beide steeds vaker last van rug en schouders 's morgens. Slapen nu bijna 2 weken op de nieuwe matras en eigenlijk is de pijn/stijfheid al zo goed als weg. Goede koop. Ook contact via whatsapp ging snel, kundig en vriendelijk.

    Reageer
  6. Gaby

    Super tevreden met onze nieuwe topper, wij hebben voor erg veel geld een matras gekocht bij Swiss Sense die we helaas niet meer konden omruilen waardoor we zochten naar een alternatief om het matras zachter te maken, we twijfelde een beetje over dit bedrijf vanwege de lage prijs maar we zijn super blij met het resultaat.

    Reageer
  7. Mahdi

    Levering duurde wat langer maar ik ben zeer blij met mijn keuzen.. we hadden eerst een andere matras van matt maar die gaf voor osn niet voldoende comfort.. beter dit..