Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ErkendMatras heeft 717 5 ster reviews 717
ErkendMatras heeft 98 4 ster reviews 98
ErkendMatras heeft 21 3 ster reviews 21
ErkendMatras heeft 7 2 ster reviews 7
ErkendMatras heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mees

    Ongelofelijk last van rugklachten en snelle doorligging gehad bij ons Emma matras, gelukkig konden wij hem retourneren en hebben wij Erkend Matras geprobeerd, dit was voor ons veel beter en we hebben nergens last meer van.

  2. Melanie Jacobs

    Geweldig matras, wij slapen er heerlijk op. Elke ochtend worden we uitgerust wakker, we hebben geen last meer van een "naad" of rugpijn in de ochtend. Goede service, klantenservice is goed bereikbaar.

    Reageer
  3. Hoe zou je ErkendMatras beoordelen?

  4. Elisabeth Schuur

    De service is top! En mijn moeder vindt het matras heerlijk liggen. Ze heeft geen last meer van haar gewrichten.

    Reageer
  5. Maria

    Prima topmatras, Erkend Matras geeft uitstekende telefonische voorlichting welk matras bij je past wat betreft je wensen over de hardheiod/ zachtheid. Dus echt Top !

  6. Met dank aan Jeanette en haar chauffeurs/monteurs kregen we uiteindelijk toch ons bed. De inzet was

    Twee bedden besteld. Bij tweede bed vertraging en slechte communicatie. Eerste bed was een showroom model. Heel goed geholpen in de showroom. Het tweede bed moest gemaakt worden. Ben na 8 weken gaan informeren. Bleek de stof er niet te zijn en was er vertraging opgelopen. 0 Communicatie. Nog twee weken wachten extra. Nu vandaag vrijdag, niks meer gehoord en onze zin is over. Ik heb het bed geannuleerd. Bij een bestelling van twee bedden deze service, dat moet op een ander beter kunnen. We gaan weer zoeken, maar hier niet meer in elk geval! Succes iedereen.

    Reageer
  7. GertJan Nienhuis

    Eerst even wennen, maar nu prima. We zijn tevreden.