Snel nette service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca Langereis
- Karel Ooms
Het was een mooi boeket voor een goede prijs. Maar de bestelling kon beter. Eerst werd door jullie gezegd dat de bestelling overdag zou gebeuren. Niet dus. De track en trace van de bezorger gaf steeds maar een later avonduur aan. Uiteindelijk werd het boeket pas om 21u55 afgeleverd en aan de deur neergelegd. Dat kan zeker beter !
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Ann
Prachtige bos bloemen. Ze was er erg blij mee. Ook netjes geleverd
- Armen
Ik ben diep teleurgesteld in deze webshop. Ik had 4 dagen van tevoren een bestelling geplaatst voor een specifieke datum vanwege een feest. Uiteindelijk werd er pas om 22:00 uur 's avonds geleverd — de hele verrassing en het feest waren hiermee verpest. Als klap op de vuurpijl was de kwaliteit van de bloemen schandalig. Het waren overduidelijk oude bloemen die direct uit elkaar vielen zodra de verpakking werd geopend. Dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier iets heb besteld. Koop hier niks, pure geldverspilling!
- Marian de Bruijn
Dank voor de prachtige bos rozen , 50 stuks , die jullie naar mijn dochter mochten sturen. Was ze super blij mee en staat nu, na een week nog prachtig , en zijn allen uitgekomen. (Wel erg late bezorging , namelijk om 22.30 uur.) Groeten Marian .
- Fur
Mooie bos rozen keurig binnen de tijd geleverd die doorgegeven was. Van elke stap op de hoogte gehouden. Tot de volgende