Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Gier Bloemen heeft 2248 5 ster reviews 2248
De Gier Bloemen heeft 289 4 ster reviews 289
De Gier Bloemen heeft 84 3 ster reviews 84
De Gier Bloemen heeft 71 2 ster reviews 71
De Gier Bloemen heeft 218 1 ster reviews 218

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bianca Langereis

    Snel nette service

  2. Karel Ooms

    Het was een mooi boeket voor een goede prijs. Maar de bestelling kon beter. Eerst werd door jullie gezegd dat de bestelling overdag zou gebeuren. Niet dus. De track en trace van de bezorger gaf steeds maar een later avonduur aan. Uiteindelijk werd het boeket pas om 21u55 afgeleverd en aan de deur neergelegd. Dat kan zeker beter !

  3. Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?

  4. Ann

    Prachtige bos bloemen. Ze was er erg blij mee. Ook netjes geleverd

  5. Armen

    Ik ben diep teleurgesteld in deze webshop. Ik had 4 dagen van tevoren een bestelling geplaatst voor een specifieke datum vanwege een feest. Uiteindelijk werd er pas om 22:00 uur 's avonds geleverd — de hele verrassing en het feest waren hiermee verpest. Als klap op de vuurpijl was de kwaliteit van de bloemen schandalig. Het waren overduidelijk oude bloemen die direct uit elkaar vielen zodra de verpakking werd geopend. Dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier iets heb besteld. Koop hier niks, pure geldverspilling!

  6. Marian de Bruijn

    Dank voor de prachtige bos rozen , 50 stuks , die jullie naar mijn dochter mochten sturen. Was ze super blij mee en staat nu, na een week nog prachtig , en zijn allen uitgekomen. (Wel erg late bezorging , namelijk om 22.30 uur.) Groeten Marian .

  7. Fur

    Mooie bos rozen keurig binnen de tijd geleverd die doorgegeven was. Van elke stap op de hoogte gehouden. Tot de volgende