2e bestelling. 2e perfecte levering en duidelijke communicatie. Snel antwoord op mijn vraag. Dik tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Menno Stok
- Erwin
De rozen waren prachtig alleen de bezorging
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Gert van de Beld
Prima service en geweldige bloemen geleverd. We halen zelf wekelijks en incidenteel laten we bloemen bezorgen in het land; altijd goed!
- Marianne Flik
Altijd prachtige bloemen die lang staan, mooi blijven. Keurig verpakt. Bezorging op de afgesproken datum. Perfect
- Otto Reddering
Service is uitstekend geweest, juist op het moment dat het nodig was.
- Bianca Langereis
Snel nette service