Snelle vriendelijke klantenservice en de rozen waren prachtig!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ro
- Steven
Goede communicatie tijdens het hele proces. Scherpe prijs en goede bloemen. Een aanrader.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Martin van ewijk
Prachtige bloemen en de levering in een woord geweldig bedankt
- Ozgul Cobanuglu
Snel en gemakkijk inplannen en de juiste bezorgmoment kiezen
- Denise Charité
Goed product optijd geleverd
- Anoniem
Bloemen waren voor mijn tante in verzorgingstehuis voor pasen , maar bizar genoeg kon de bezorger het adres niet vinden, dus worden de bloemen pas na pasen bezorgd. ( dus bos bloemen van 5 dagen oud) Door fout van de chauffeur is mijn paas verassing volledig mislukt! Heel jammer en teleurstellende service.