Keurig allemaal, altijd mooie verse bloemen. Keurige verpakking. Top!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hans
- Ann
Bloemen zijn vers
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Cobie Platenkamp
Keurig op tijd geleverd , schitterende freesia’s. Wat ik alleen jammer vond dat er niet een paar takjes groen tussen zat.
- Heleen
Kwaliteit bloemen mooi en zeker blijven ze een week goed. What you see online is what you get!
- Monique Bloch- Descheemaecker
Ik heb een verrassingsboeket gekregen. De tulpen zijn van zeer mooie kwaliteit, ook mooi verpakt met leuke berichtjes erbij.
- Ronald
Prima service