Goede service en kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Peter Kouwenberg
- Dirk Jan van Lente
Wat een prachtige grote bos rozen!!
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Agnes Warmolts
correct geleverd
- M
Prachtige bloemen en stipte levering !
- Savo mohammed
ik heb mijn product niet ontvangen Ze konden het probleem niet oplossen, wat me erg teleurstelde. Ik had de rozen op Valentijnsdag verwacht. Ik raad iedereen af om iets bij dit bedrijf te kopen en ik zal mijn vrienden over deze ervaring vertellen.
- Xander Nijmeijer
4 dagen later en nog steeds niet bezorgd, geen idee aan wie het ligt maar de het hele bericht “voor 11:00 besteld zelfde avond in huis” is gewoon een leugen.