Prachtige bos bloemen leuk ingepakt keurig afgeleverd kortom voor herhaling vatbaar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fenna Dorenbos
- Anjes werdler
Hele goede service,en kwaliteit bloemen.een super tevreden klant.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- De Leus
Snel geleverd bij een goede relatie, die erg blij was met de attentie.
- Marianne
Ik heb naar 6 personen een boeket tulpen laten bezorgen. Bij een boeket ging het mis. Ondanks berichtdat het boeket op donderdag bezorgd zou zijn waren de bloemen niet aangekomen. Meteen contact opgenomen. Het zou worden uitgezocht. Op dinsdag de belofte gekregen dat er een nieuw boeket geleverd ging worden. Ineens werd de levering van die week ervoor nog bij de jarige bezorgd op dinsdagavond. De bezorgdienst had dus een melding gemaakt die niet klopte. Hier kan de Gier niets aan doen. Maar het levert een boel frustratie op. De Gier maakt hier nu werk van zodat het hopelijk niet meer gebeurt.
- Frank
Mooie prijzen erg goede service
- .
Prachtige bloemen ontvangen! De levering was op tijd en de bloemen waren vers en van uitstekende kwaliteit. Ze zagen er nog mooier uit dan verwacht en bleven lang mooi. Ook de service was vriendelijk en betrouwbaar. Absoluut een aanrader! 🌸