Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Gier Bloemen heeft 2248 5 ster reviews 2248
De Gier Bloemen heeft 289 4 ster reviews 289
De Gier Bloemen heeft 84 3 ster reviews 84
De Gier Bloemen heeft 71 2 ster reviews 71
De Gier Bloemen heeft 218 1 ster reviews 218

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Fenna Dorenbos

    Prachtige bos bloemen leuk ingepakt keurig afgeleverd kortom voor herhaling vatbaar.

  2. Anjes werdler

    Hele goede service,en kwaliteit bloemen.een super tevreden klant.

  3. Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?

  4. De Leus

    Snel geleverd bij een goede relatie, die erg blij was met de attentie.

  5. Marianne

    Ik heb naar 6 personen een boeket tulpen laten bezorgen. Bij een boeket ging het mis. Ondanks berichtdat het boeket op donderdag bezorgd zou zijn waren de bloemen niet aangekomen. Meteen contact opgenomen. Het zou worden uitgezocht. Op dinsdag de belofte gekregen dat er een nieuw boeket geleverd ging worden. Ineens werd de levering van die week ervoor nog bij de jarige bezorgd op dinsdagavond. De bezorgdienst had dus een melding gemaakt die niet klopte. Hier kan de Gier niets aan doen. Maar het levert een boel frustratie op. De Gier maakt hier nu werk van zodat het hopelijk niet meer gebeurt.

  6. Frank

    Mooie prijzen erg goede service

  7. .

    Prachtige bloemen ontvangen! De levering was op tijd en de bloemen waren vers en van uitstekende kwaliteit. Ze zagen er nog mooier uit dan verwacht en bleven lang mooi. Ook de service was vriendelijk en betrouwbaar. Absoluut een aanrader! 🌸