Mooie verse bloemen, en snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A, Pothuizen
- Marieke
Vaste klant en inmiddels echt al meerdere keren besteld! Altijd blije ontvangers. Goede kwaliteit en fijne levering. Top!
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- François
De bestelde naomi rozen waren echter van top kwaliteit. Heb medere malen hier besteld en echt waar het is vers. Staan altijd lang in de bloei, altijd netje verpakt, geen afgeknikte roos en volgens afgesproken tijdstip afgeleverd. Bijf deze kwaliteit en service houden zou ik zeggen. Ik ben zeker een vaste klant.
- Joep
Geweldige kwaliteit rozen. Ze zijn vers en blijven mede daardoor lang staan.
- Anita
Iedere levering op tijd en prachtige verse bloemen
- Jetze Dam
Prachtige bloemen.