Moest wegens omstandigheden de bestelling annuleren. Dit was geen probleem, de volgende dag was het geld al terug gestort. Prima service!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hedwig Seghers
- Jopie van Delft
Producten perfect geleverd volgens afspraak, Klantvriendelijk met een fijne persoonlijke touch. Geleverde producten vers en van een uitzonderlijk goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Mariet van de Belt
snelle en gemakkelijke bediening, ruime keuze,is sterk verbeterd, mooie, duidelijke foto's
- Gert venckeleer
Mooi en erg snel
- Geert Koster
Word goede en mooie bloemen geleverd
- Greet Wiertsema
Snelle levering , goed verpakt , duidelijke site , en betaalbaar.