De bestelling was erg mooi! Levering wel erg laat op de avond.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjan De Boer
- M. Essers
Mooie bloemen, goed verpakt, goeie prijs, aardige delivery!
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Kristel Dingemans
Goede service! Mooie bloemen!
- Gerard
Een mooie website is natuurlijk essentieel, maar hoe een bestelling afgeleverd wordt bij de klant is nog belangrijker. Deze firma begrijpt dat heel goed, vandaar 5 sterren.
- Marieke
Top kwaliteit bloemen, staan erg lang. Goede service. Inmiddels een aantal keren iets via deze website besteld en erg tevreden!
- Mark Heeling
Goede prijs, Super kwaliteit en goed verpakt.