Super mooie boeketten die met een beetje geluk wel zo'n 14 dagen staan als je ze goed verzorgd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ineke & Gre Heida & Lubbers
- e. brink
Prachtig boeket met mooie verse bloemen. Goed verpakt dus komen heel aan. Houd wel rekening met mogelijke late avond bezorging. (22.30).
Hoe zou je De Gier Bloemen beoordelen?
- Wynanda 2
Prachtige bloemen goed bezorgs mooi geschikt
- Renske
Mooie rozebotteltakken besteld. Helaas een dag later geleverd ivm leveringsproblemen maar wel netjes opgebeld om dat te melden.
- Coolen
Top service. Snelle levering. Mooi product. Goed verpakt.
- Diana Gordon
Snelle levering en makkelijk te bestellen vanuit het buitenland