G Zijp
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij De Gier Bloemen, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima service
Super verse en mooie bloemen - geweldige service
De bloemen zijn steeds prachtig. Maar de tijd van bestelling is heel onprettig. Na 10 uur 's avonds is veel te laat als je een jarige wilt verrassen met een bloemetje. Wie wil de deur nog opendoen zo laat op een herfstdag?
Perfectie!
Prachtige bloemencomposities, goede prijzen, uitstekende service met een “boodschap” inside Joke voor de “kenners”.
Alles wordt prima geregeld.