Goede service zoals ik gewend ben al meerdere foto bedels besteld en krijg altijd netjes een mail met de foto en of dit ook het idee was wat je er bij hebt na oke word de bedel gemaakt en verstuurd. kortom er komen nog wel meerdere bedels aan voor mij
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carmen
- Ge Ko
Mooie produkten. Snelle levering met altijd een handgeschreven bedankje bij je pakketje. Fijne website. Altijd snelle reaktie op mails door Kay en vriendelijk geholpen aan de telefoon.
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Sonja
Goede service en advies. Snelle reacties op vragen! Snelle levering Tevreden met mijn ashangertjes, ook mooie gravering!
- Ruben
Hele snelle verzending en opvolging van Kay! Het eindresultaat is ook prachtig en heel leuk om te geven als cadeautje. Dank je wel Kay!
- Natascha
Ik ben superenthousiast over de website en de bedels. Ik heb een aantal bedels besteld voor mij en mijn 3 dochters. Ze zijn geweldig, erg mooi. Het bestellen en betalen ging super makkelijk. Per mail netjes informatie ontvangen, zodat je weet wanneer je pakketje ongeveer bezorgd wordt. En dat was echt supersnel. Netjes ingepakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij, ik hou daar van. Ik ga hier zeker nog eens bestellen en ik raad het iedereen aan. Dank je wel Kay!
- Milo
Ons kleinkind laten graveren op een bedeltje, en ik moet zeggen..echt heel goed gelukt. Het is een kado voor mijn vriendin en die was er erg blij mee. De communicatie vanuit de verkoper vond ik ook heel prettig. Erg duidelijk en een razendsnelle afhandeling. Ik beveel ze erg aan!