Twee asbedels met een foto van ons hondje besteld. Kay mailde eerst de foto door om zeker te weten dat wij tevreden waren. Super service! Wij hebben nu een heel mooi blijvend aandenken aan ons lieve hondje. Beide bedels zijn volledig identiek. Dankjewel Kay!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danielle
- Perfect
Ik had twee “pandora” bedels besteld waarvan één met een foto van de hond erin gegraveerd voor mijn (schoon)zus en het zag er echt perfect uit en was snel Geleverd.
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Sanne
Snelle levering en afhandeling retour. Mooie ketting en asbedeltje. Ik wil graag een assieraad maar vind het moeilijk om te kiezen, ik draag nooit kettinkjes maar wil zo graag iets van mijn dochter bij me dragen. Toch retour gestuurd.
- Greet
Echt een mooie bedel met foto gravering ontvangen. Vooraf het voorbeeld laten zien. Echt super service.
- Yvonne
Ik ben er heel erg blij mee. Het is mooi gegraveerd en er was sprake van een prettig contact.
- Wilco
Super vlot geregeld en afgehandeld ..