Bedel voor een armband moeder/zoon besteld voor mijn dochter, ze vindt hem mooi en is er heel blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A.Domburg
- Joke
De asbedel ontvangen. Heel mooi ben er blij mee. Goede services.
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Marlies
Snelle levering? Fraaie bedels en armbanden, goedkoper dan Pandora
- Chris
Geweldige super snelle levering en erg mooi ook voor die prijs dus erg tevreden
- Anouk
2 mooie hartvormige bedels besteld voor moederdag. Snelle levering, ziet er mooi uit. Worden de oma's vast blij van!
- Lydia
Ik heb een armband bedeltje besteld en het voldoet aan de verwachtingen. Het is zoals de omschrijving en het plaatje op de site. De service is echt geweldig! Hele snelle levering. Je wordt via mail goed op de hoogte gehouden van de levering en het contact komt zeer persoonlijk over. Ik zal zeker vaker bestellen bij Vibes by Kay en kan het iedereen aanraden.