Ik heb een armband bedeltje besteld en het voldoet aan de verwachtingen. Het is zoals de omschrijving en het plaatje op de site. De service is echt geweldig! Hele snelle levering. Je wordt via mail goed op de hoogte gehouden van de levering en het contact komt zeer persoonlijk over. Ik zal zeker vaker bestellen bij Vibes by Kay en kan het iedereen aanraden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia
- Mieke
Op Tweede Paasdag nog app contact gehad over een bedeltje en de verwerking. van een vingerafdruk erin. Op kort termijn antwoord en voorbeeld op de whatsapp terug. En snelle verzending. Komt na wat hij beloofd. Super geholpen!
Hoe zou je Vibes by Kay beoordelen?
- Renate
Super leuke bedels gekocht en persoonlijke vingerafdruk van mijn dochtertje en ik had een vraag gesteld en kreeg heel snel een antwoord terug. Bedels werden netjes en snel geleverd. Heb vandaag toevallig opnieuw een bestelling gedaan
- Marije
Echt fantastisch mooi en de volgende dag in huis
- Albert van Langeveld
2 maal een bestelling gedaan (armband en gegraveerde bedels) en top service. Voelt allemaal zeer persoonlijk en met de gegraveerde bedels kregen we eerst een voorbeeld per mail ter akkoord zodat we zeker wisten dat het zou zijn zoals gewenst.
- Kim
Goede service, heel goede communicatie, mooi product, snelle levering. Wij zijn tevreden!