Ik wilde graag meer weten en heb daarom telefonisch contact gehad voor ik mijn bestelling plaatste. Wat mij enorm hielp was dat er geluisterd werd en ik daarmee enorm geholpen ben. Ook mijn bestelling super ontvangen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Schonewille
- Larissa Both
Snel en netjes geleverd!
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Martin Heidekamp
Prima!
- charlotte van de Haar
Hier vond ik precies wat ik nodig had! Ik zocht zakjes vergeet-me-niet zaadjes om uit te delen bij een afscheid, maar dan wel in een gezellige leuke verpakking en het liefst ook nog voor een vriendelijke prijs. Nou dat is gelukt! Ik had mijn bestelling super snel in huis en fijn ook dat het door de brievenbus kwam zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Hier bestel ik graag weer eens want ik heb een groot assortiment leuke producten gezien, leuk als je een cadeautje zoekt voor welke gelegenheid dan ook
- Karin Schut-Hese
Bestelling was zoals verwacht. Helaas zat de teleurstelling in het feit dat op de website staat dat wanneer je voor 15.00 besteld, het dezelfde dag nog wordt verwerkt. Helaas werd dat pas de volgende dag.
- Wendy
Snelle levering van ontzettend leuke kaartjes!