Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Linda Schonewille

    Ik wilde graag meer weten en heb daarom telefonisch contact gehad voor ik mijn bestelling plaatste. Wat mij enorm hielp was dat er geluisterd werd en ik daarmee enorm geholpen ben. Ook mijn bestelling super ontvangen!

  2. Larissa Both

    Snel en netjes geleverd!

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Martin Heidekamp

    Prima!

  5. charlotte van de Haar

    Hier vond ik precies wat ik nodig had! Ik zocht zakjes vergeet-me-niet zaadjes om uit te delen bij een afscheid, maar dan wel in een gezellige leuke verpakking en het liefst ook nog voor een vriendelijke prijs. Nou dat is gelukt! Ik had mijn bestelling super snel in huis en fijn ook dat het door de brievenbus kwam zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Hier bestel ik graag weer eens want ik heb een groot assortiment leuke producten gezien, leuk als je een cadeautje zoekt voor welke gelegenheid dan ook

  6. Karin Schut-Hese

    Bestelling was zoals verwacht. Helaas zat de teleurstelling in het feit dat op de website staat dat wanneer je voor 15.00 besteld, het dezelfde dag nog wordt verwerkt. Helaas werd dat pas de volgende dag.

    Reageer
  7. Wendy

    Snelle levering van ontzettend leuke kaartjes!