Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nathalie Gillis

    Heel mooi en knap gedaan.

  2. Veerle Smet

    Nog mooier dan op de website. Mooie zakjes, echt een top cadeau.

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Joke Sprik

    Per ongeluk verkeerde levering wat heel goed en snel werd opgelost! Goede service👍!! Mooi product!

  5. Joyce Post

    Snelle service, goede levering.

  6. Nexus Onderwijs Aloysiusstichting

    Allereerst is het gewoon een superleuk product, de confetti zaadjes. Wij hebben op school voor alle kinderen een zakje met zaadjes, en een lief kaartje erbij, gemaakt. Dit is aan ze gegeven na een projectavond met als thema: GiGaGroen. de kids vonden het zeer verrassend!

  7. Saffira Comvalius

    Goede service en het product ziet er netjes uit