Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Denise Kroes

    Snelle levering en zag er erg netjes uit. Helaas ontbrak er iets in de bestelling, maar dit is door de organisatie keurig opgelost.

  2. Danielle

    Super leuk cadeautje! De ontvangers zijn blij.

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Gerlinde Van der rauwelaert

    Ik was verbaasd dat het zulke kleine zakjes waren .durf ze amper afgeven .

    Reageer
  5. Anoniem

    Goede site, snelle levering, leuk verpakt. Een aanrader :-)!

  6. Ria van der Heide

    Via de mail duidelijk gecommuniceerd, snelle levering, duidelijke instructie.

  7. Jun-Yi Lee

    Goed verpakt, snelle levering. Heel blij mee!