Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Veronique Vossen

    Goede service. Postnl had het pakketje nog steeds in behandeling. Rosa de Bij stuurde kosteloos nogmaals het pakketje op, met de mededeling dat als het eerste pakketje nog zou komen, i beide pakketjes mocht houden. Echt top! En mijn collega's waren erg blij verrast met de mooie pakketjes!

  2. Lianne Bolhuis

    Goede service en producten snelle levering

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Ann Van Limbergen

    Levering komt overeen met bestelling en met zorg samengesteld.

  5. Charlotte

    Snel geleverd en het ziet er erg leuk uit!! Goede kwaliteit.