Goede service. Postnl had het pakketje nog steeds in behandeling. Rosa de Bij stuurde kosteloos nogmaals het pakketje op, met de mededeling dat als het eerste pakketje nog zou komen, i beide pakketjes mocht houden. Echt top! En mijn collega's waren erg blij verrast met de mooie pakketjes!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veronique Vossen
- Lianne Bolhuis
Goede service en producten snelle levering
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Ann Van Limbergen
Levering komt overeen met bestelling en met zorg samengesteld.
- Charlotte
Snel geleverd en het ziet er erg leuk uit!! Goede kwaliteit.