Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Michelle Van Renterghem

    Eerlijke service! En mooie pakketjes

  2. Tom Vandeweghe

    Top service en reactiviteit!

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Evelien

    Snelle levering, goed verpakt

  5. Nelleke van Vliet

    Super leuke traktatie mand! Snel verzonden!

  6. Charlotte Bahlman

    De website geeft goed weer hoe de producten eruit zien. Ik heb gekozen voor de katoenen zakjes als bedankje voor de juffen, ze zien er ontzettend leuk uit. Het pakket was snel geleverd en alle materialen waren netjes verpakt. Bedankje was zo gemaakt!

  7. Julia Odekerken

    Mijn bestelling was precies zoals ik het had besteld. Prima in orde mooi afscheidscadeau voor mijn team.