Eerlijke service! En mooie pakketjes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michelle Van Renterghem
- Tom Vandeweghe
Top service en reactiviteit!
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Evelien
Snelle levering, goed verpakt
- Nelleke van Vliet
Super leuke traktatie mand! Snel verzonden!
- Charlotte Bahlman
De website geeft goed weer hoe de producten eruit zien. Ik heb gekozen voor de katoenen zakjes als bedankje voor de juffen, ze zien er ontzettend leuk uit. Het pakket was snel geleverd en alle materialen waren netjes verpakt. Bedankje was zo gemaakt!
- Julia Odekerken
Mijn bestelling was precies zoals ik het had besteld. Prima in orde mooi afscheidscadeau voor mijn team.