Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Loes Huysmans

    Erg leuke kaartjes en het drukwerk is prima gedaan.

  2. Hillie

    Snelle levering en mooi gedaan!

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Fleur Van Damme

    Perfecte en snelle service ;-)

  5. Nikita van der Biezen

    De kaartjes zijn klein en moeilijk leesbaar. Ik had er meer van verwacht op basis van de fotos op de website.

  6. Jackelien Astley

    Snelle levering, leuk ingepakt!

  7. Bibi

    Bestelling verliep vlekkeloos. Snel bevestigd en snelle levering. Netjes en met zorg ingepakt!