Erg leuke kaartjes en het drukwerk is prima gedaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loes Huysmans
- Hillie
Snelle levering en mooi gedaan!
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Fleur Van Damme
Perfecte en snelle service ;-)
- Nikita van der Biezen
De kaartjes zijn klein en moeilijk leesbaar. Ik had er meer van verwacht op basis van de fotos op de website.
- Jackelien Astley
Snelle levering, leuk ingepakt!
- Bibi
Bestelling verliep vlekkeloos. Snel bevestigd en snelle levering. Netjes en met zorg ingepakt!