Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anne de Peffer

    Super snel geleverd en wat een leuke afscheidscadeautjes kan mijn zoontje nu geven Op het Kdv!

  2. Nele

    Heel vlotte service. Kaartjes en zaden vielen op eerste zicht kleiner uit dan ik verwacht had obv foto, maar wel schattig :)

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. M Flugi

    Schattige kaarten, verzorgde verpakking, snelle bezorging!

  5. Lieske Marien

    Snelle levering

  6. Bram Leenhouts

    Alles keurig verzorgd

  7. Jacqueline Meijer

    Mooie kaartjes, stevig materiaal. Snelle levering en lieve attentie in de bestelling erbij gekregen! Tip: Jammer dat de tekst (die je zelf kan toevoegen) erop geplakt wordt. De verhouding van lettergrootte tussen eigen tekst en reclame van Rosa de Bij zou anders mogen: nu is de reclametekst even groot. Ik zou die liever iets kleiner zien.....