Super snel geleverd en wat een leuke afscheidscadeautjes kan mijn zoontje nu geven Op het Kdv!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne de Peffer
- Nele
Heel vlotte service. Kaartjes en zaden vielen op eerste zicht kleiner uit dan ik verwacht had obv foto, maar wel schattig :)
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- M Flugi
Schattige kaarten, verzorgde verpakking, snelle bezorging!
- Lieske Marien
Snelle levering
- Bram Leenhouts
Alles keurig verzorgd
- Jacqueline Meijer
Mooie kaartjes, stevig materiaal. Snelle levering en lieve attentie in de bestelling erbij gekregen! Tip: Jammer dat de tekst (die je zelf kan toevoegen) erop geplakt wordt. De verhouding van lettergrootte tussen eigen tekst en reclame van Rosa de Bij zou anders mogen: nu is de reclametekst even groot. Ik zou die liever iets kleiner zien.....