Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nina Visser

    Snelle verzending, leuke prijs en mooie producten.

  2. Annie Huisman

    Snelle levering, helemaal naar wens

  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Tamara de Boer

    Echt super leuke kaartjes met bedrukte eigen tekst!

  5. Sandra Hendriks

    Wat een leuke en vrolijke pakketjes! We moeten ze nog uitdelen op het kindrrfeestje, maar mam

  6. Celine Leonard

    snel geleverd en goed/leuk verpakt

  7. Kim van der Hooft

    Uitstekende, meedenkende service. Bestelling werd de dag zelf nog verzonden. Hartelijk dank hiervoor, top!