Snelle verzending, leuke prijs en mooie producten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nina Visser
- Annie Huisman
Snelle levering, helemaal naar wens
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Tamara de Boer
Echt super leuke kaartjes met bedrukte eigen tekst!
- Sandra Hendriks
Wat een leuke en vrolijke pakketjes! We moeten ze nog uitdelen op het kindrrfeestje, maar mam
- Celine Leonard
snel geleverd en goed/leuk verpakt
- Kim van der Hooft
Uitstekende, meedenkende service. Bestelling werd de dag zelf nog verzonden. Hartelijk dank hiervoor, top!