Snelle service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Judith Rondeel
- Angie
Super leuke kaartjes en snel verzonden. Alleen jammer dat het aantal kaartjes niet klopte met wat ik had besteld. Ik had helaas 1 kaartje te weinig ontvangen.
Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?
- Anne-Sophie
Snelle levering. Mooie kaartjes, had ze wel iets groter verwacht.
- Laura Everaerts
Snelle levering, goede kwaliteit
- Desiré Kuiper
Erg tevreden over de levering van de traktatie die ik besteld heb. Zag er precies zo uit als op de plaatjes.
- Lotte
Leuke winkel voor traktaties. En snel bezorgd!