Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BedankjesMaken heeft 68 5 ster reviews 68
BedankjesMaken heeft 4 4 ster reviews 4
BedankjesMaken heeft 2 3 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 2 2 ster reviews 2
BedankjesMaken heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Judith Rondeel

    Snelle service!

  2. Angie

    Super leuke kaartjes en snel verzonden. Alleen jammer dat het aantal kaartjes niet klopte met wat ik had besteld. Ik had helaas 1 kaartje te weinig ontvangen.

    Reageer
  3. Hoe zou je BedankjesMaken beoordelen?

  4. Anne-Sophie

    Snelle levering. Mooie kaartjes, had ze wel iets groter verwacht.

  5. Laura Everaerts

    Snelle levering, goede kwaliteit

  6. Desiré Kuiper

    Erg tevreden over de levering van de traktatie die ik besteld heb. Zag er precies zo uit als op de plaatjes.

  7. Lotte

    Leuke winkel voor traktaties. En snel bezorgd!