Leuk ingepakt, snel in huis, en goede communicatie over de levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- de Wit
- Bianca de Vries
Super snel ontvangen en zeer verzorgd verpakt, het voelde als een cadeautje voor mezelf!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- DNelissen
Zeer goede service
- Ama IJzerman
Voor het eerst besteld bij Stip en Bloem en hier absoluut geen spijt van. Mooi en fijne site, leuke artikelen en op goede en vriendelijke manier op de hoogte gehouden van de verzending. Het artikel wordt dan ook nog als cadeautje met wat extra's bezorgd. Een aanrader, ik ga zeker nogmaals bestellen.
- Smg Kuijpers
Mooie producten, snelle levering. Persoonlijk contact. Met zorg verpakt!
- Mireille Swinkels-Cuijpers
Dit is 1 van mijn favoriete webshops! Geweldige service, vragen worden snel beantwoord en ze hebben zo'n leuke spullen die ze ook nog mooi verpakken. Een aanrader!