Snel geleverd, en mn moeder was heel blij met de haas knuffel😅
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robin Stevens
- Miranda Katerberg
Snel geleverd en leuk ingepakt voor de kerst!!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Rianne Riezebos
Wat een fijne webshop. Al vaker bij Wendy besteld en altijd zeer tevreden. Snel geleverd en netjes verpakt. Aanrader!
- Ivette Bontenbal
Weer een mooie bestelling binnengekregen, keurig verpakt en snel geleverd. Dank weer Wendy!
- W.A. Vink-Mens
Leuke webshop met verrassende spulletjes. Makkelijke bestelprocedure Goed en stevig verpakt voor verzending Snel bezorgd gekregen. Heel attent gratis inpak service
- Ida van Dijke
Zelf bestelling op gehaald. Ter plekke nog kunnen kiezen en veranderen. Super fijn