Fijne webwinkel,mooie spullen . Snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Agnes van Hensbergen
- Vera Wijckmans-Lebesque
Pakje werd geleverd als leuk kado! Prachtige producten, mooi afgewerkt.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Nicole
Leuke spullen, goed verzorgd
- A.Meijer
Wat een leuke webwinkel is dit!!! Allereerst staat de website vol leuke hebbedingen! Wat een fan-tas-tisch aanbod in leuke spulletjes!! Daarnaast is het een cadeautje om het te mogen ontvangen. Het is net veel zorg en liefde ingepakt. Ik word heel erg blij van deze bestelling! Super-duper bedankt voor dit kleine geluksmomentje... Bij uitzoeken, bestellen én ontvangen! Ik kom hier zeker terug!!
- Lisette van Gent-Bevaart
Mooie producten!, altijd leuk ingepakt, en prettige en heldere informatie.
- Annelies
Mooi assortiment en uitstekende communicatie!