Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. petra valentijn

    Leuk assortiment Word ook nog eens leuk ingepakt

    Reageer
  2. Lizette van Dijk

    Hele leuke spulletjes, en heel leuk en netjes verpakt en verstuurd. Bestel hier regelmatig en telkens weer een cadeautje om het pakketje open te maken!

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Petra Koops

    Mooi ingepakt, fijne spullen, helemaal prima

    Reageer
  5. Babs Van Hamersfeld

    Snelle levering en mooi verpakt!

    Reageer
  6. Marissa Wesselius

    Altijd snel en vriendelijk geholpen! Ook zit er altijd een leuke kleinigheidje bij :)

    Reageer
  7. Marleen Oerlemans

    Wendy verkoopt mooie kwaliteitsproducten, waarbij zij ook oog heeft voor het milieu (gerecyclede doosjes). Ze besteedt aan iedere bestelling evenveel aandacht. En natuurlijk zit er altijd een kleine attentie bij je bestelling. Heerlijk hoor die thee, de fudge eet ik zelf niet, maar daar offert mijn vriend zich graag voor op. Ga zo door Wendy, jij en je team zijn toppers!

    Reageer