Leuk assortiment Word ook nog eens leuk ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- petra valentijn
- Lizette van Dijk
Hele leuke spulletjes, en heel leuk en netjes verpakt en verstuurd. Bestel hier regelmatig en telkens weer een cadeautje om het pakketje open te maken!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Petra Koops
Mooi ingepakt, fijne spullen, helemaal prima
- Babs Van Hamersfeld
Snelle levering en mooi verpakt!
- Marissa Wesselius
Altijd snel en vriendelijk geholpen! Ook zit er altijd een leuke kleinigheidje bij :)
- Marleen Oerlemans
Wendy verkoopt mooie kwaliteitsproducten, waarbij zij ook oog heeft voor het milieu (gerecyclede doosjes). Ze besteedt aan iedere bestelling evenveel aandacht. En natuurlijk zit er altijd een kleine attentie bij je bestelling. Heerlijk hoor die thee, de fudge eet ik zelf niet, maar daar offert mijn vriend zich graag voor op. Ga zo door Wendy, jij en je team zijn toppers!