Leuke spullen én altijd snel geleverd !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stefanie
- Lichelle
Mooie spullen, goed verpakt en mijn bestelde agenda was zelfs ingepakt in leuk cadeau papier!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- janneke oomen
Erg leuke spullen waardoor je meer koopt dan dat je nodig heb! Het is erg leuk ingepakt en een snelle service!
- Jolande Steunebrink
Voor mij is het heel handig dat ik de bestelling in mijn eigen woonplaats kan ophalen. De bestelling was netjes verzorgd en de communicatie was prima
- Corry Hemessen
Super vriendelijk, snel en persoonlijk.
- Nicole Griep
Super snelle levering. Echt een cadeau om open te maken.