Leuk aanbod, zeer verzorgde en verrassend leuke verpakking van de bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sylvia
- A. D.
Snelle levering. Altijd leuk verpakt.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Desiree Wisse
Top service en een heerlijke groene insteek
- Brigitte van Wanrooij
Wat een leuke webshop blijft dit toch. Ik bestel hier zelf altijd leuke dingen om kadootjes extra mooi in te pakken. Alles wordt met zorg ingepakt, lekker extraatje erbij. Super service.
- Annabel Groenenberg
Snelle levering, mooie producten en heel leuk ingepakt met kleine extra’s😍
- Monique de Vreede
Geweldig leuke en originele spulletjes. Je krijgt alles heel leuk ingepakt. Het is al een feestje als je de doos binnen krijgt. Zit ook altijd een aardigheidje bij.