Al vaker besteld & het blijft altijd een feestje om de bestelling te ontvangen! Een ruim assortiment inpakken/stationary en ook altijd een kleinigheidje in de bestelling. De 'favorietenlijst' is ook erg handig 😉 stiekem staat mijn volgende bestelling alweer klaar!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Julia
- Marilyn
Leuke webwinkel. Je pakketje uitpakken is altijd een feestje 🥳 goede service
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Shirley
Hele leuke handige items, en super leuk verpakt?
- Maaike van Leeuwen
Erg leuke spulletjes. De webwinkel is overzichtelijk. Je kunt je bestellingen laten bezorgen of ophalen ook erg fijn dat die optie er is!
- Kim Le Blanc
Leuke producten! Nette en snelle levering
- Fotografie bij Anne-Marie
Groot aanbod! Ontzettend aardige mensen bij Stip&Bloem. Goede service en zeer attent!