Hele fijne webwinkel met een zeer ruim assortiment. Mooie artikelen tegen scherpe prijzen én altijd iets lekkers bij je bestelling die ook nog eens keurig verpakt wordt verzonden. Kortom; een absolute aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ivette Bontenbal
- Merel Doesburg-Huizenga
Mooie spullen waar we al heel veel plezier van hebben gehad. Snelle verzending met persoonlijke touch. Ook via social media fijn contact bij vragen.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Marinka
Hart voor de zaak, goede service, mooie producten en snel verzonden! Reageert snel op mailtjes. Geen enkele negatieve ervaring gehad met Stip&Bloem! Zeeeker een aanrader, erg betrouwbaar.
- Marieke
Leuke producten en snelle levering. De pakketjes worden ook altijd heel leuk verpakt.
- Kirsten
Mooi uitgebreid assortiment, altijd netjes verpakt met snelle verzending. Tevens prettig contact indien nodig
- Suzan Biemans
Stip & Bloem is een vrolijke winkel waar je voor ieder een kadootje kunt vinden. Wendy denkt goed met je mee & iedere bestelling is een waar kadootje