Goede service en gezellige winkel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martijn Baaten
- Ingrid
Leuke en mooie artikelen. Vriendelijke services en met aandacht ingepakt. Het voelt als een cadeautje om je bestelde producten te openen
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Marna Bruinsma
Snelle levering, super mooi ingepakt met een lief kaartje en cadeautje! Zeker een aanrader om hier te bestellen.
- Mascha
Snel geleverd, zorgvuldig en mooi verpakt. Topverkoper!
- Heidi Sour
Hele goede service! Om verzendkosten te besparen, kun je bestellingen op sparen. Dat werkt fantastisch en het is een feestje als je uiteindelijk een doos met al die mooi ingepakte spulletjes mag open maken.
- Bianca
Altijd vriendelijk en goede service! Ga zo door Wendy 😘