Altijd vriendelijk en goede service! Ga zo door Wendy 😘
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca
- Annemarie
Leuke spulletjes, uitstekende service.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Sandra
Snelle service en heel leuk verpakt. Voelde als een cadeautje.
- Nick
Snelle verzending, leuk verpakt!
- Roelofs
Hele fijne webwinkel. Leuk aanbod en hele goede service.
- Melanie Coenen
Eindelijk gevonden, zocht een bepaalde,portomonee overal uitverkocht, en was zelfs in de aanbieding